Az építési háló jellemzői

Minél nagyobb egy felület, illetve minél forgalmasabb útvonalon található, annál hatásosabb.

Átmenetileg (több hónapig esetleg évekig tartó) felújítás vagy építés alatt álló épületek külső műanyag borítása. A felület sajátossága, hogy sokkal szebb látványt nyújt, mint a csupasz védőháló és hogy speciális anyagának köszönhetően a portól is jobban védi a várost.

A klasszikus közterületi reklámhordozókkal szemben, melyek méretben 2 – 20 nm között mozognak, a reklámhálók mérete több száz vagy akár több ezer nm-es nagyságrendet is elérhet, ezáltal a kampányt magasan kiemelve a médiazajból és emlékezetessé téve a reklámozott márkát. Egyre gyakrabban merül fel a hirdetők részéről az igény, hogy a, méreteinél fogva is igen látványos, reklámhálót további speciális effektusokkal egészítsük ki. A teljesség igénye nélkül a legnépszerűbb ötletek: 2D-s, illetve 3D-s elemekkel kombinált reklámháló (fotó pl. Nike labdás, Nokia háló)

Az építési hálók megjelenése és története

A 90-es évek eleje hozta azt a technikai áttörést (ekkor jelentek meg a 3,5 – 5 m széles nyomatot készítő digitális nyomdagépek), amely lehetővé tette, hogy az addig kézzel festett motívumokat jó minőségben fel lehessen nagyítani.Az így előkészített grafika 3,5 – 5 m széles csíkokban történő kinyomtatása és „összehegesztése” után egy több száz vagy ezer négyzetméteres egységes reklámfelület keletkezve.

Egyedi effektusokkal kombinált építési hálók

Fényreklámmal kiegészített reklámhálós megjelenésről bővebb tájékoztatást elérhetőségeinken kérhet.