Mielőtt nekilátunk

Érdemes figyelembe venni

  • Közterület méretét

  • Felület beláthatóságát

  • Fal, ház méretét

  • Reklám témáját

Példák

Megvizsgálva egy 2-300 m2-es felület lehetőségeit első blikkre kézenfekvő megoldás az Óriáscsomagolás módszer, miszerint bérház méretű termékdoboz díszeleg a közterületen. Avagy a képet uralja a termékcsomagolás és ekkora méretben a hatása nem hagyható figyelmen kívül.

Azonban nem minden helyszín alkalmas ilyen képi világ kihelyezésére és nem minden helyszínen érvényesül az üzenete adott esetben. A Horizont Reklám Kft. hosszú évek tapasztalata alapján készséggel áll rendelkezésre a kreatív tervezését illetően.

Megalakulása óta a cégünk úttörő szerepet játszott az építési reklámháló, mint médiahordozó eszköz népszerűsítésében és elfogadtatásában. Ez irányú tevékenységünknek köszönhetően napjainkra a reklámháló széleskörűen alkalmazott médiummá vált és cégünk a reklámháló szegmens meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát.