Reklámháló jellemzői

Az épületek homlokzatán elhelyezett feszítő keretben helyezik el, nagy méretű (min. 50nm) , és általában nyomtatott hirdetést tartalmazva kerül rögzítésre.

Minél nagyobb egy felület, illetve minél forgalmasabb útvonalon található, annál hatásosabban éri el a befogadó közönséget. A homlokzati reklámhálót általában forgalmas helyeken, városközpontokban, bevásárlóközpontoknál vagy közlekedési csomópontoknál rögzítjük, hogy minél több emberrel kontaktáljon. Az ilyen reklámokat általában nagy szakítószilárdságú átlátható PVC anyagra (mash) nyomtatjuk. A klasszikus közterületi reklámhordozókkal (óriás plakát, city light plakát) szemben, melyek méretben 2 – 20 nm között mozognak, a reklámhálók mérete több száz vagy akár több ezer nm-es nagyságrendet is elérhet, ezáltal a média kampányt magasan kiemeli a médiazajból. Egyre gyakrabban merül fel a hirdetők részéről az igény, hogy a, méreteinél fogva is igen látványos, reklámhálót további speciális LED effektusokkal egészítsük ki.

Reklámhálók megjelenése és története

A 90-es évek eleje hozta azt a technikai áttörést (ekkor jelentek meg a 3,5 – 5 m széles nyomatot készítő digitális nyomdagépek), amely lehetővé tette, hogy az addig kézzel festett motívumokat jó minőségben fel lehessen nagyítani. Az így előkészített grafika 3,5 – 5 m széles csíkokban történő kinyomtatása és „összehegesztése” után, egy több száz vagy akár ezer négyzetméteres egységes reklámfelület keletkezik.

Egyedi effektusokkal kombinált reklámhálók

A reklámzajból történő kiemelkedést nem csak a mérettel, de azon túl egyedi efektusokkal (LEd, 3d elem) is meglehet tenni. Ezek alkalmazásával, kiemelhető egy technikai részlet, vagy egy logó, üzenet, melynek fényereje vagy megjelenése tovább erősíti a hirdetői kommunikációt. LED fényreklámmal kiegészített reklámhálós megjelenésről bővebb tájékoztatást elérhetőségeinken kérhet.

Fényreklámmal kiegészített reklámhálós megjelenésről bővebb tájékoztatást elérhetőségeinken kérhet.

Ingyenes ajánlatkérés reklámhálóra